Μια ξεχωριστή καμπάνια ενώνει τη βιωσιμότητα με την τέχνη και την μόδα, για καλό σκοπό

Μια ξεχωριστή καμπάνια ενώνει τη βιωσιμότητα με την τέχνη και την μόδα, για καλό σκοπό

Η νέα καμπάνια «Create New & Re-use Old & Support Art &more» powered by glo, κάλεσε τρεις Έλληνες καλλιτέχνες να ενώσουν τις δυνάμεις τους, σε μια συλλογή με βιώσιμο χαρακτήρα και ιδιαίτερη φιλοσοφία.

ADVERTORIAL

 

Ζούμε σε μια εποχή που καλούμαστε να επαναπροσδιορίσουμε όλα όσα μας κρατούν πίσω, σε κάθε επίπεδο. Καλούμαστε να σπάσουμε τα στερεότυπα, να ξεπεράσουμε κάθε περιορισμό και να απορρίψουμε τις προκαταλήψεις που μας εμποδίζουν να εξελιχθούμε προσωπικά και κοινωνικά.

 

Ξέρουμε πως στη ζωή δεν υπάρχει μόνο άσπρο ή μαύρο. Οφείλουμε να ζούμε λοιπόν σε μια ανοιχτή κοινωνία, που δεν αυτοπροσδιοριζόμαστε μόνο από ένα πράγμα, «αγκαλιάζουμε» τις αντιθέσεις της καθημερινότητας και ζούμε ελεύθερα, μακριά από αχρείαστες ταμπέλες και συμβιβασμούς που δεν μας ταιριάζουν. Και την ίδια στιγμή, επιλέγουμε να κάνουμε το διαφορετικό, αυτό που μας εκφράζει και μας ευχαριστεί, δημιουργώντας ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

 

Αυτή είναι, άλλωστε, και η φιλοσοφία που πρεσβεύει η καμπάνια «Create New & Re-use Old & Support Art &more» powered by glo, που από την αρχή της φετινής χρονιάς μας έχει μυήσει στον κόσμο του &more και μας εμπνέει καθημερινά να τολμάμε το διαφορετικό. Ακόμα κι αν αυτό μοιάζει αντίθετο στους γύρω μας, μας κάνει να αγαπάμε την διαφορετικότητά μας ακόμα περισσότερο και να επενδύουμε σε όλα όσα αξίζουν και θα μας πάνε ένα βήμα πιο μπροστά - κόντρα σε κάθε στερεότυπο.

 

Ταυτόχρονα, είναι μια φιλοσοφία που μας δίνει το έναυσμα να κινητοποιηθούμε και να ευαισθητοποιήσουμε τους γύρω μας σχετικά με σημαντικά θέματα που μας αφορούν όλους, όπως την προστασία του περιβάλλοντος, τη βιωσιμότητα, τον waste-free τρόπο ζωής - αλλά και τους ανθρώπους που συμβάλλουν σε ένα καλύτερο αύριο, μέσα από τη δημιουργικότητα και το ταλέντο τους.

 

Αυτό ακριβώς μας καλεί να κάνουμε η νέα καμπάνια «Create New & Re-use Old & Support Art &more» powered by glo, μια ξεχωριστή ενέργεια που έφερε κοντά τρεις καλλιτέχνες, με κοινό στόχο: τη δημιουργία έργων, σχεδίων και προϊόντων φιλικά προς το περιβάλλον. Δημιουργώντας κάτι νέο, χρησιμοποιώντας ξανά το παλιό και στηρίζοντας την τέχνη σε κάθε διαφορετική της μορφή, κάλεσε τη σχεδιάστρια Βασιλική Ρούσσου, τον street artist Σωτήρη Φωκέα ή αλλιώς Soteur και τον φωτογράφο Νίκο Ζήκο, να ενώσουν τις δυνάμεις τους, με αποτέλεσμα μια νέα συλλογή από ρούχα και αξεσουάρ με ξεχωριστό, sustainable χαρακτήρα.

 

Μια ξεχωριστή καμπάνια ενώνει τη βιωσιμότητα με την τέχνη και την μόδα, για καλό σκοπό

 

Εκτός από την ιδιαίτερη αυτή συλλογή, σκοπός της καμπάνιας είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση σε θέματα ανακύκλωσης, επαναχρησιμοποίησης και βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ τα έσοδα που θα προκύψουν από τις πωλήσεις θα διπλασιαστούν με σκοπό να ενισχύσουν σημαντικά το πρόγραμμα του οργανισμού Fabric Republic, το οποίο συλλέγει πλεονάζοντα ρουχισμό και τον ανακυκλώνει ή τον διανέμει για επαναχρησιμοποίηση.

 

Φέτος, λοιπόν, επιλέγουμε το διαφορετικό, πηγαίνουμε κόντρα στα στερεότυπα, επενδύουμε στον βιώσιμο τρόπο ζωής και στηρίζουμε τους καλλιτέχνες που δημιουργούν με όραμα ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

 

 

Μπορείτε να βρείτε ολόκληρη τη συλλογή στο discoverglo.gr/supportart.

Στυλ & Ομορφιά
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ